ا
-
احمدی، پروین
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
احمدی، پروین
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
-
احمدیان، حمزه
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
-
ادیب، یوسف
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
-
اسفیجانی، اعظم
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
اصغرپور، حسین
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
-
اصلاحی، مهلا
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
-
البرزی، محبوبه
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
-
البرزی، محبوبه
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
البرزی، محبوبه
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
امیرعضدی، فاطمه
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
امیریانزاده، مژگان
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
-
ایمان زاده، علی
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
پ
-
پارسا، عبدالله
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
ت
-
تجری، طیبه
برنامه درسی مبتنی بر اخلاق مراقبت: تداوم نقش مادرانه در دورۀ ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 77-104]
ج
-
جدیدی، هوشنگ
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
-
جدی گرگری، جواد
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
جعفری، سید ابراهیم
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
چ
-
چشمه سهرابی، مظفر
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
ح
-
حکیم زاده، رضوان
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
خ
-
خاکزاد، فاروق
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
خسروی، محبوبه
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
خوشبخت، فریبا
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
-
خوشبخت، فریبا
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
خیرالهی، اسیه
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
د
-
دهقانی، مرضیه
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
ر
-
رجبی هرسینی، مریم
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
رضازاده، شکوفه سادات
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
س
-
سپهری، یعقوب
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
سرادار، حمیده
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
سید نظرلو، سید طاهر
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
-
سیدی نظرلو، سید طاهر
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
ش
-
شاه سنی، شهرزاد
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
شریفیان، فریدون
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
شکوهی، محمدجعفر
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
ص
-
صادقی، علیرضا
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
صادقی، علیرضا
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
صالحی، کیوان
واکاوی مؤلفههای سواد فرهنگی برای دانشآموزان دوره دوم متوسطه: یک مطالعه فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 197-223]
-
صفار حیدری، حجت
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
-
صفایی مقدم، مسعود
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
ط
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
-
طهماسب زاده شیخلار، داود
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
ظ
-
ظفری نژاد، عادل
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
ع
-
عابدینی بلترک، میمنت
تحلیل محتوای تفکر فلسفی در سیستم آموزش عمومی جمهوری اسلامی ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
-
عباس زاده، محمد
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
-
عزیزی، محمد
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
عظیم پور، احسان
مطالعه فرایند تربیت جنسی نوجوانان ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 126-153]
-
عظیمی، محمد
تحلیل محتوای کتابهای دوره پنجم ابتدایی بر اساس مفروضههای نظام سلامت با تأکید بر آموزش [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 154-171]
-
عظیمی آقبلاغ، احد
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
غ
-
غروی، فریبا
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
ق
-
قادری، سیامند
رابطة برنامه درسی پنهان با هیجانهای تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و بهزیستی تحصیلی در بین دانشجویان رشتههای علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه تبریز [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 24-55]
-
قاسمیان، امیر عباس
تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعهشناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
شناسایی عوامل تسهیلکننده برنامه درسی محیط کار: سنتز پژوهی کیفی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 224-243]
ک
-
کاییدی، اعظم
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
کریمی، محمد حسن
تأثیر آموزش "هنر به روش فلسفه برای کودکان" بر تفکر زیباییشناختی و نمره نقاشی دانشآموزان ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-16]
-
کشاورزی، فهیمه
تحلیل گفتمان انتقادی کتاب درسی پژوهش و تفکر ششم ابتدایی و تبیین مکانیزم مؤلفههای جامعهپذیری آنها [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 67-100]
-
کشتورز کندازی، احسان
رابطۀ ذهنآگاهی با رفتار غیرمولد تحصیلی: نقش واسطهای خودپنداشت تحصیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 178-208]
-
کهزادی، محمد
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
گ
-
گرجیپورشوبی، فرشید
ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ نهم بر اساس نظریۀ فنهیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
شناسایی نشانگرهای هدفهای برنامه درسی دانشگاه نسل چهارم در آموزش عالی ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 101-125]
-
لیاقتدار، محمد جواد
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
م
-
محب زادگان، یوسف
شناسایی مؤلفههای مؤثر بر آموزش کارآفرینی دانشآموزان دوره دوم متوسطه (رویکرد کیفی) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 244-267]
-
محسنی، هدی سادات
تحلیل پدیدارشناسانه معلمان ابتدایی (دانشجویان ارشد برنامه درسی) از کاربرد رویکرد تلفیقی در تدریس [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 264-286]
-
محمدی پویا، سهراب
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
-
محمودی، فیروز
واکاوی تجارب زیسته معلمان از شرایط حاکم بر سیاست راهبران آموزشی و تربیتی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 17-42]
-
مرادی، سمانه
طراحی چارچوب برنامه درسی تربیت اقتصادی در رشته مطالعات اجتماعی دانشگاه فرهنگیان [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 172-196]
-
ملکی، حسن
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
-
منصوری، سیروس
تأثیر آموزش مبتنی بر ایفای نقش بر اشتیاق به برقراری ارتباط و عملکرد تحصیلی در درس جامعهشناسی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 287-308]
-
موسوی پور، سعید
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
موسوی زاده، محدثه
طراحی الگوی زیباییشناسی فیزیکی در فضاهای آموزشی و تبیین مدل خلاقیت دانشآموزان مقطع ابتدایی: مطالعهای ترکیبی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 56-76]
-
موسی پور، نعمت الله
شناسایی عوامل و راهبردهای مؤثر در فرایند شکلگیری، آشکارسازی و اشتراکگذاری دانش ضمنی معلمان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 268-302]
ن
-
نصراصفهانی، احمدرضا
شناسایی مزایا و معایب رویکردهای فردی و گروهی در راهنمایی پایاننامههای دکتری و مقایسه آن بین گروههای آموزشی علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-23]
-
نصراصفهانی، احمدرضا
واکاوی عناصر برنامه درسی روش تحقیق در دانشگاههای برتر جهان: مطالعه موردی رشته روانشناسی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 43-66]
-
نیلی، محمدرضا
شناسایی و اعتبارسنجی فرایندها و بروندادهای برنامه درسی تفکر و سواد رسانهای از دیدگاه دبیران و دانشآموزان شهر اصفهان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 233-263]
ی
-
یاراحمدی، یحیی
اثربخشی برنامة آموزشی مسئولیتپذیری تحصیلی بر سرزندگیتحصیلی دانشآموزان [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 209-232]
-
یافتیان، نرگس
ارزیابی تطبیقی سطح استدلال هندسی دختران و پسران پایۀ نهم بر اساس نظریۀ فنهیلی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 157-177]
-
یوسفی، فاطمه
شناسایی مؤلفههای آموزش اخلاق و میزان توجه به آن در مدارس ابتدایی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 133-156]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد